onsdag 26 september 2012

En solig tisdag

Idag var det så där lite höstigt i luften som jag faktiskt längtar efter nu. Längtar också tills löven byter färg och blir sådär härligt gul-röd-orange innan de faller av. Har också längtan till Botaniska Trädgården som vi bor alldeles intill och besökt ofta innan vi fick Klara. Tyvärr är hundar bara välkomna där oktober-februari. Kanske inte så mycket som blommar men det är härligt område att promenera i och fiket är mysigt (speciellt uteserveringen på våren).



Idag har jag klätt mig en anig höstigt med stickad tröja från Weekday, byxor med "häng" från Åhléns och svarta kängor med broguemönster från Nilsons.

Snart är det bokmässa i stan och jag har planerat ett besök på fredag. Hur är det med er, är det någon som är på väg?

3 kommentarer:

Fliselin sa...

Snyggt! Coola brallor, nya?

Librarybeth sa...

Så snyggt Hallin. Om så vore hade det varit skoj att säga hej! Gillar mässan men har andra planer!

hallinbloggar sa...

Fliselin: TACK! Nej de är nog 2-3 år men jag älskar dem!

Librarybeth: Tackar! Ja, jag förstod det! Kanske blir ett besök nästa år. Det är verkligen en härlig mässa!