fredag 19 oktober 2012

Helg!!!

Men så skönt att det är fredag och jag alleles snart ska ge mig iväg från jobbet! Här är en del nya saker på gång och mycket att lära sig!

Lördagen är helt obokat och jag har två alternativ. Att ta dagen som den kommer, lata mig i soffan, läsa magasin som jag fick på Allerdagarna och en och annan promenad eller boka in någon trevlig fikadejt. Nja, det lutar nog åt det första. Längesen jag hade en dag helt utan planer! Dessutom är jag bra sugen på att gå till Botaniska nu när man äntligen får gå dit med hunden!

Söndagen däremot är det både lydnadskurs med Klara och på kvällen blir det konsert. Bästa L sjunger i en kör och deras konserter brukar vara riktigt bra! 

Har lämnat vinröda temat. Hängde fram Missoniklänningen men då regnet öste ner i morse så kändes den inte lika spännand etat ta på med boots och grejer. Det blev istället mina nya Please-jeans som jag beställt för längesen. verkar helt slut övrallt och så fort de kommer in iwebshoparna så tar de slut!


De är ursköna och passar mig som har raka höfter. Om du vill köpa så gå ner en storlek. S är nästan stora på mig!

Trevlig helg på er!

2 kommentarer:

Librarybeth sa...

Ja, tack o. lov för fredag och helg!

hallinbloggar sa...

Librarybeth. Och nu är det redan måndag. Helgerna går alldeles för fort. Skulle behöva även måndagar. Hade varit helt perfekt!