fredag 12 oktober 2012

Hurra!

Idag fyller min yngsta 19!! Det är väl sista gången man är tonåring va?! Det är en klysha men man undrar vart tiden tog vägen. När jag pratar med kollegor som får barn så känner jag mig en aning mossig men ändå känns det som igår jag var hemma. Sönerna kom tätt med knappt 1.5 år emellan. Det passade mig toppenbra och jag hade den bästa tiden i mitt liv!


Igår hade jag besök av fina C och vi gick promenad i Slottskogen (älskar läget på vår lägenhet) och åt middag hos mig. Jag gjorde något enkelt men som ändå är gott. Bra tips! Stek pannkakor, fyll med färdig räkstuvning från Abba (jag hade en skvätt matlagningsgrädde i och rörde runt). Hade jag haft färsk dill hemma så hade jag haft i det. Rulla in i pannkakorna och riven ost över. Ugn 225 grader cirka 15 minuter eller tills osten gratineras. En sallad till och det är färdigt!


Även idag har jag glittrat i en mhysig tröja från HM som har flera år på nacken. Grå angora med silverpaljetter på axlarna, grå jeans från Acne och kängor med Broguemönster.


Eftersom inte Klara var med på dagens så kommer hon här på en egen bild. Hon ser så ledsen ut när man går men idag behövde hon ínte vara ensam utan spenderade dagen hos mamma och pappa. Hon klarar att vara ensam en förmiddag. Hon ligger i korgen när vi går och verkar nyvaken när vi kommer så jag är säker på att hon sover och egentligen tycker det är ganska skönt att vara ensam! Ha ha, ni märker vem som är mitt barn nu när sönerna är stora : )

1 kommentar:

Librarybeth sa...

:D Grattis till dagens jubilar! Tiden går lite fort minst sagt....!