söndag 28 oktober 2012

Sedan sist

Ytterlighare en helg har passerat. Och vilken helg! Göteborg har äntlligen förärats med sol och äntligen har man fått njuta fuillt ut av hösten och "sparkat" löv från alla stora träd i Slottskogen!


Lyckades få in ett "djur-tema" under torsdagen då jag tog blusen med leo-krage och knappar bak från Zara med kofta från Lindex Missoni, svarta blanska jeans från HM Sqin och botts från Sixtyseven.


I fredags checkade jag in på Árken Spa och hade ett underbart dygn med behandlingar, qi gong, japanks tvagning, god middag och fullständig avkoppling. Checkade ut som en ny människa.

I lördags var lilla sonen och jag en rejäl runda på stan och shoppade kläder och lite nytt smink från Mac. Köpte också ett mörkblått nagellack då jag i senaste Damernas såg att det är senaste färgen. Får se om jag vågar!!

Idag har det varit avslutning i lydnadskursen och Klara fixade naturligtvis sista proven med mycket väl godkänd i betyg.


Å här är de stolta föräldrarna på kortet som vi fick på avslutningen : ) Nästa kurs som blir spårkurs börjar till våren!

1 kommentar:

Fliselin sa...

Fina armband!
Härlig shoppingtur, du får visa lacket! Köpte ett mörkblått förra året men det tyckte jag var för mörkt.
Den lilla vovven är ju bara för söt! Förstår att ni är stolta efter avslutad kurs!
Spåkurs!? Kan man gå kurs i spådom? Det får du berätta mer om;-).