torsdag 20 december 2012

Lyx eller budget

Gillar ni doftljus? Jag tycker mycket om de som inte har en alltför genomträngande doft. Ikea har faktiskt ett riktigt bra som doftar citron lagom mycket.

Igår fick jag en för tidig julklapp med ett doftljus från Yankee Candle som doftar jul. Mmm, det gillar jag!

Visst tror jag på kvalité när det gäller doftljus men 850:- är väl mycket! Visserligen är det väldigt tjusigt! Doftljus från Svenskt Tenn.

Indiska hade en hel uppsjö i fina glas med bra priser. Kanske kan vara ett alternativ?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ändå sedan jag bodde i USA, har jag haft en förkärlek till just yankee candle, och nu finns de ju lite varstans. Min favorit är clean cotton. Anna

pralinen sa...

850!!! lite i bästa laget, ett par hundralappar får räcka tycker jag... och de får inte lukat allt för starkt. yankee candle med juldoft har vi hemme hos oss just nu...

hallinbloggar sa...

Anna: Jag har nästan blivit beroende. Men det gäller att hitta bra ljus. Just Yankee Candle vara ju i evighet!

pralinen: Håller med. De billiga brinner ut fort och luktar inte särskilt mycket!