måndag 18 februari 2013

Hej där!

En liten hälsning och en förhoppning att lusten kommer tillbaka att dela med sig! Jobbar lite mer och det känns bättre men tar det lugnt.

Bjuder på en dagens idag i camo-byxor, vit blus och nya smycken med träpärlor från Verkstan.


Måste också passa på att hylla mitt senaste krämköp. Har provat flera olika märken som efter några dagar börjar klia på min knastertorra hud. Fick tips om Dermalogica och vågade mig på ett inköp trots att den var svinaktigt dyr. Men med rabattkupong och presentkort på Åhléns kom den ner något i pris. Fortfarande apdyr men - vilken kräm. Min hud har nog aldrig varit så mjuk. Så mitt tips för (åldrande : ) hud är: Super Rich Repair AGE Smart (ni hör ju.....!)



Har en ny 20%-kupong i väskan så det blir nog ytterligare en Dermalogicakräm. Provar Intensive Moisture Balance som dagkräm.

Vad använder ni för krämer? Är ni nöjda?

Måste passa på att fråga en annan sak om någon har svar?! Vet ju att man kan köpa Dermalogica på jerseybeauty.com till cirka 25-30% lägre pris. Har dock hört att en del inte varit lika nöjda med krämer därifrån. Någon som testat?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Maggan, sköt om dig! Tänker ofta på dig, känner ofta igen mig själv. Ses vi snart? Kram Kristin

tina sa...

Har testat märken efter märken men det som tillslut visade sig efter alla provningar och X antal kronor är (för ansiktet) Exuviance - jag bara älskar det och priset är faktiskt också väldigt bra.
Det är ju ett dilemma det där med krämer, att hitta rätt.

Och supersnygg outfit som alltid, byxorna var skitsnygga!

Hälsningar tina

Emsan sa...

Jag har handlat Dermalogica på hudvårdsbutik.se. Har för mig att de är lite billigare än "på stan". Det är garanterat äkta vara och fraktfritt iaf.

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Hej! Kul att se dig igen! Rackarns snygga brallor du har på dig. Hoppas livet blir lite lugnare snart. Kram!

Anonym sa...

Jag har beställt från Jersey Beauty och det var väldigt smidigt. Var lika nöjd med de produkterna som de jag köpt i dyra affären.
// Jenny

hallinbloggar sa...

Kristin: Kram tillbaka kära du. Det hoppas jag verklgen!

Tina: Så roligt att du har skaffat dig en blogg! Och så fin. Tack snälla, känner mig ju inte urpigg så det var fint att höra.

Just det, Exuvuiance var det ju du tipsade om en annan gång. Ja, nu blev det den här apdyra som faktiskt är helt suverän!

Emsan: Ah, det måste jag kolla in för nu vill jag ju ha fler krämer, tvål och annat!

Keep Calm: Hej kära du! Ja, det blev en liten paus här. Egentligen är det ju ganska lugnt så jag har svårt att förstå det här! Tack snälla. Tvekade länge men kända att va sjutton, klart jag ska ha camo-byxor!

Jenny: Ah, så bra du har testat där. Tänkte beställa och googlade och såg att alla inte var helt nöjda. Tack!

Librarybeth sa...

Jag gillar Dermalogica och unnar mig det ibland. Har beställt det från lookfantastic tror jag. Haha ett passande och uppmuntrande namn på en sida som säljer skönhetsprylar. Och japp!! Nog är det så att det behövs HELT andra prylar nu än när man var 30!!!!