fredag 19 april 2013

Stockholm och en gårdagens

Hade ett superbra och inspirerande möte i Stockholm. Satt hela tågresan hem och skrev rent mina anteckningar för framtida jobb. Så kul!!

Hade en timma över för att gå i "Stockholmsaffärer", alltså sådana som inte finns i Göteborg. förr var det alltid Zara, sedan Cos.

Började hos OScar & Clothilde på Birger Jarlsgatan där jag köpte lite pynt!


Vidare till Other & Stories. Var inte superimponerad men butiken var slående lik Colette som jag hann med under mitt Paris-besök! Deras bodylotion var superhärliga så det blev både med doft av rosor och citron. Även en färgglad sjal som kan pigga upp mina svarta jackor!


Blev också en tur in till Sephora för att köpa deras nagellacksremover som tydligen ska vara otroligt bra!



Tog också en snabb tur in på HM för att se om de hade blusen som jag letat efter på alla HM här i Göteborg. och se, där var en kvar. Storleken var väldigt liten men den såg stor ut så jag chansade.



Väldigt skir och fin och kommer passa fint tll sommaren även till jeans eller till de illröda byxorna som jag hade till igår!

Ja, det var mycket jag hann med på den där timmen. Det var full fart till tåget men jag hann precis!

3 kommentarer:

tina sa...

Wow, intensivt men vad du hann med! :)

Ha en härlig helg! :)

Librarybeth sa...

Haha! Men är man effektiv så hinner man!! Good work!
Blusen vill jag ha i svart....! Sephoras nagelremover säger du... hmmm tål att tänka på!

hallinbloggar sa...

tina: Ja, jag var snabb : )

Librarybeth: Ha ha, jag det gick undan! Ja, jag stod och fingrade på den i Paris. Efter det läste jag ytterligare ett test där den hamnat i topp!