måndag 10 juni 2013

Måndag

En måndag med full fart på jobbet. Nu under sommaren har jag gått ner i tid så jag jobbar en timme kortare. Underbart härligt men på något sätt måste ju jobbet hinnas med och det är inte det lättaste att skära ner på arbetsuppgifter. Men jag njuter av att hinna med att ta en långpromenad varje dag utan att hela kvällen tar slut!


Idag har jag blusen från Zadig Voltaire som verkligen blivit använd, byxor från "kopia-affären", bäte från B-belt och sandaler från Din Sko. Blandade armband från Hallins Verkstad.

4 kommentarer:

tina sa...

Mycket snygg outfit och jag gillar verkligen blusen och sandalerna :)

Skönt att kunna sluta en timme tidigare, man får så mycket "mera" dag känns det som.

hallinbloggar sa...

Tina: TACK snälla du! Blusen är jag så nöjd att jag köpte trots det rent vansinniga priset! Det är underbart med den här extratimmen!

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Du är smashing!
Sandalerna gillade jag skarpt. Är de från i år?

memilla sa...

Kanske dum fråga men kopiaaffären, vilken menar du då? Fina outfits :)