tisdag 10 september 2013

Den där känslan

Alltid när jag reser så försöker jag alltid att minnas sista badet. Verkligen lägga det djupt i minnet. Nu har jag haft turen att få göra inte mindre än tre resor under en ganska kort tid. Men den här resan till Nerja blir den sista semesterresan med bad på ett långt tag.

Vi åkte inte från Nerja förrän kl. 12 idag och hann med en förmiddag på stranden. Det var extra skönt på stranden idag och vattnet var stilla och extra klart. Det hade heller inte hunnit bli för varmt.

Mitt sista dopp togs långsamt och extra noga. En liten sten fastnade mellan tårna och jag tänkte just det där ska jag minnas när mörkret och kylan lägger sig hemma.



Något vajsing på bilderna igår. Den här ska ju naturligtvis höra till mitt inlägg!

2 kommentarer:

Librarybeth sa...

Den känslan försöker jag också fånga och packa in i minnet. Så fint att ha i vintermörkret.
Ni verkar ha haft det prima i Spanien, jag har självfallet följt dina steg där ;D
Här funderar vi som bäst på vart vi ska styra vår kosa nästa restillfälle...

hallinbloggar sa...

Librarybeth: Hm, det är en väldigt bra känsla! Åh, att planera är verkligen halva nöjet!! Ska bli spännande att se vad det blir!