söndag 8 september 2013

Nya byxor



Jo, innan jag åkte iväg så var jag moderator på ett event i ett nätverk för sociala medier. Det var rekord med 75 besökare och ämnet var framgångsrikt företagsbloggande. Lite pirrigt var det allt men en enormt skön känsla efteråt när många kom fram och var nöjda med dagen och frågorna som behandlades. Allt filmades och finns någonstans i cyberrymden!

Ville känna mig snygg och styrde kosan mot Cos : ) Hittade ett par ursnygga byxor som jag vet kommer att användas till mycket. Jag hade en tunn svart topp och boots men de funkar lika bra när det är varmare med svart linne och klackar av tunnare modell. Lite lagom hängiga och ursköna.

Håller ni inte med om att det känns lite viktigt att känna sig extra fin när man har många blickar på sig? Här finns byxorna: http://www.cosstores.com/Shop/Women/Trousers/Tapered_print_trousers/46887-9747091.1#c-22755

För övrigt fanns det myyyycket snyggt på Cos just nu. Kan tänka mig att investera i fler plagg som känns att de går att använda mer än en säsong!




2 kommentarer:

Peace in mind sa...

Fina brallor. Kan tänka mig att du är helt fab i dem!

hallinbloggar sa...

Pim: TACK! Fab var ordet : )