fredag 20 september 2013

Vilken dag!

Ikväll ska vi äntligen få se alla de 1.000 bilder som bästa J och N tog vid vårt bröllop. Vi har haft svårt att få till en träff och vi har även varit i Spanien.

I början av veckan fick vi en liten sneak-peek! Det ska bli så kul att få uppleva bröllopet än en gång!




 

Den vackraste, vackraste kyrka jag vet är den här friluftskyrkan. Så enkel och fin. Det bästa är att den ligger en knappt kilometer från där vi bor i vår alldeles egna park, Slottsskogen. Här passerar vi nästan varje dag med hunden och kommer alltid att minnas vår dag. Platsen ligger på ett undanskymt ställe i parken och jag tror faktiskt inte att någon, trots att i stort sett alla bor i Göteborg har varit där tidigare. Det kändes extra kul att "få visa" den här rofyllda delen av Slottsskogen för våra vänner.



Den finaste, finaste brudbuketten hade bästa J gjort. Hon kan tamejtusan allting! Hade aldrig gjort någon brudbukett förr men har en enorm känsla. Har nog aldrig sett en så vacker bukett. J fick helt fria tyglar men hade sett klänningen. Vet inte om ni ser men förutom rosenknopparna så är det även halvmogna björnbär i buketten. Björnbär! Kan ni fatta, jag hade björnbär i min brudbukett! Jag var helt överväldigad av den vackra buketten!

4 kommentarer:

Fliselin sa...

Åh! Vad roligt för er att titta på bilderna. Ni är så fantastiskt fina och du har en ljuvlig klänning och buketten var ju så fin med oväntat innehåll.

Librarybeth sa...

Ja måste säga Grattis en gång till! Så fantastiskt fina bilder på ett så vackert par!
Och vilken fin plats att vigas på, jag förstår att det måste kännas magiskt att ha förmånen att få promenera förbi där när andan faller på... i vardagen!!
Och bruden är så fin, så fin. Vilken klänning med den härliga buketten till.

tina sa...

Så fina ni är, det riktigt strålar! Härligt :)

hallinbloggar sa...

TACK snälla ni för fina ord!!