måndag 23 december 2013

Reaspanar

Ligger kvar i sängen med frukostbricka, tidning, bok och nu lite slösurfande. Skulle varit med Ö på lillejulafton i Norge men jag tror de där enorma pencillintabletterna gör mig trött! Och nu ska ju den här infektionen väck, så är det bara.

Hursomhelst så småkikar jag lite på rea. Blir nog inget storshoppande men den här blusen från Rika har jag spanat på flera gånger. Gillar printet mycket. Nu är det halva priset. Men då velar jag, är det snyggt med ärmar i skinn eller är det bättre
utan? Och är det någon som vet hur Rika är i storlekarna? Har en collegetröja men den är uttalad oversize!

Jaja, skönt att det är sådant man oroar sig för dagen innan julafton. Har fixat det mesta men inte städat. Vi har besök först på annandagen och gästerna kommer när det är mörkt.....!








2 kommentarer:

Peace in mind sa...

Bra att lyssna på kroppen, även om det är roligheter man får avstå ifrån.

Hoppas krafterna kommer tillbaka nu, kramar fr Skåne!

hallinbloggar sa...

PIM: TACK söta du och det visade sig vara ett bra beslut!