onsdag 15 januari 2014

För snart 5 månader sedan!

24 januari är det fem månader sedan vi sa ja till varandra i den vackra Friluftskyrkan i Slottsskogen. Sommaren var ju fantastisk men i mitten av augusti blev vädret sämre och vi oroade oss för om det skulle störtregna på vår dag.

På morgonen sprack himlen upp och solen lyste vackert hela dagen.


Jag passerar den vackra kyrkan nästan varje dag under mina promenader med Klara. När snön lagt sig så är vyn faktiskt nästan lika vacker. Jag skulle kunna se oss stå där påpälsade med våra vänner inlindande i filtar.


Men det är ju ändå något speciellt med sommaren!

4 kommentarer:

Spader Madame sa...

Verkligen litet skillnad på bilderna. Finn fem fel, liksom (snö, snö osv)

hallinbloggar sa...

Spader Madame: Jadu, det kan man verkligen säga. Men på något sätt så tycker jag vinterbilden är vacker trots att jag föredrar solen!

Peace in mind sa...

Så fint att få en bild av ert bröllop, känns som vi var där!

hallinbloggar sa...

PIM: Åh, det var en underbar dag. Så mycket känslor och allt var så vackert!