fredag 1 oktober 2010

Äntligen!

Ända sedan vi flyttade in i vår våning : ) så har jag önskat mig Sarfattis fina ljuskrona med 35 lampor. Vi har två rum i fil med vackra tack med takrosetter och stuckatur och det krävs en fin lampa. Vi har varit utan länge då jag haft svårt att nöja mig med någon annan. Har man bestämt sig så...!

I dagens GP fick jag se att Svenssons i Lammhult hade kampanj på just min lampa. Priset var sänkt från 13.500:- till 9.900:-. Fortfarande hystersiskt mycket pengar men en väl värd investering. Vi kommer njuta av vår fina lampa varje dag!

7 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS till lampan! Förstår att du är nöjd. 9.900 kr är ju ett kap. :-)
Kram

tina sa...

Jag instämmer med föregående tal...skrivare :) Kanske en liten bild när den kommit upp? :)

Trevlig helg!!

IngelaMollly sa...

Så fint och ljust det kommer att bli hos er =)

Anonym sa...

så snygg!

hallinbloggar sa...

Anonym:
Ja, det är faktiskt det. Det är nog nte ofta dessa prissänks och som jag väntat!

tina.
Oja, det ska bli bilder när den kommer upp!

Molly:
Det kommer bli underbart. Bild kommer!

Anonym:
Visst är den fin!

Åsa sa...

Så härligt och vilken dröm. Kram Å

hallinbloggar sa...

Åsa:
Det är verkligen en riktig dröm. Men det är nästan lika mycket som en Thailandsresa... ; )
Men snart börjar vi bli nöjda här så vi kan spara till resor!!! KRAM tillbaka!