tisdag 26 oktober 2010

Nytt schampo!

Dagen har gått i ett. Möten och mycket med nya projektet. På eftermiddagen började jag känna att det gjorde ont i halsen. NEJ, nu får det vara bra. Men har hört att bronkit kan tydligen ta ett tag innan det försvinner. Så jag antar att det är det som spökar. Svammel!

Skulle ju tipsa om mitt nya schampo som bästa väninna H tipsade om sist vi träffades. John Frieda finns hos Åhléns till OK pris och finns i massor av varianter. Mitt hår har aldrig varit så blankt oc lättstylat. Så det får bli mitt bästa tips för dagen!

På Facebook har jag lovat att bära lila imorgon men efter en titt i garderoben verkar det omöjligt. Räcker det om man stöttar syftet ändå?

6 kommentarer:

Anna sa...

du är den andra som säger det, måste prova dessa (d)underschampon :)

hallinbloggar sa...

Anna:
Gör det! Det är toppenbra bättre än de jag köper på salong!

Frida sa...

åh, det där har jag haft för tusen år sedan, kanske ska testa igen...

hallinbloggar sa...

Frida:
Aha, jag trodde det var nytt. Det är otroligt bra och prisvärt!

Anonym sa...

Jag körde all in på det lila temat och bjussar dessutom på några bkotips hos mig.

www.campusbiblioteket.blogspot.com

/Kerstin Kampus

hallinbloggar sa...

Kerstin:
Det var bra gjort. Hade en kollega med ursnygga lila strumpbyxor och det hade man verkligen kunnat göra!
Ska kolla in dina boktips! Det är alltid kul att få!