torsdag 2 december 2010

Dagens

OK, jag bjuder på en dagens här, förstår att det är uppskattat : ) Och det kan jag ju hinna med lite då och då kan man ju tycka!!! Men vad trött jag är idag. Känns nästan som man är lite bakis efter den stora dagen. Tur att badkaret är på plats. Det blir en lugn kväll och tidig sänggång!

Har på mig mörka jeans från HM, vit blus som faktiskt är från den superbra loppisen där jag bodde förut (det var ju temat i veckan!), grå "noppig" tröja från HM. Blingarmband från KappAhl (passerade häromdagen, går aldrig in där men det var många fina smycken med fina pärlor - bra tips att kolla in!) och ankelboots från Nilson.

5 kommentarer:

tina sa...

Mycket snyggt!! :)

Och givetvis grattis till nya jobbet!!! Jag mitt ego (rädd att din blogg skulle försvinna) var bara så fokuserad på att tappa lite vardagslyx i den mörka trista vardan, sorry. Så igen, stort grattis!!! :)

Pia Wester sa...

Supersnyggt! Classy!

IngelaMollly sa...

Jättesnyggt! Jag hade också behövt lägga mig tidigt men inte då, jag lär mig aldrig! ;-/

pralinen sa...

snyggt! - som vanligt :-)

hallinbloggar sa...

tina:
Tack snälla! Jag är så otroligt glad att du gillar min blogg. Det var ju det som var ett av syftena när jag startade den här bloggen att det skulle bli en trivsam och inspirerande blogg. Det känns underbart att få ta med sig allt jag lärt mig här till mitt nya jobb! Det blir nog en och annan uppdatering men tyvärr inte i samma mängd!
Ha de gott!

Free Fashion Pia:
TACK!

Molly:
Tack! Efter den här helgen så känner jag mig utvilad. Skönt!

pralinen:
TACK snälla!