tisdag 5 mars 2013

Tisdag!

Oh, sköna tisdag och jag har precis ätit goda rester från en paj jag gjorde i söndags. Receptet kommer från senaste Buffé där det fanns flera smarriga pajer. Vi gjorde "Grön ostpaj" men även den "lyxiga kycklingpajen" ser god ut.  Latade mig och använde en färdig pajdeg. Visste inte att det fanns men fick tips i förra veckan. Gillar paj men drar mig alltid för att göra det då det är lite knöligt med degen som ska vila kallt. Men att köpa tid för 17.95 kan man ju tycka är väl värt?!


Idag är det klänning från Wera och tröja från HM.

De svarta kängorna med "lagom" mycket nitar kommer från Mjus.  rRea på Zalando.

3 kommentarer:

Fliselin sa...

Vilket armband har du idag? Närbild?!

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Snygga, snygga kängor! jag gillar ju nitar :)

hallinbloggar sa...

Fliselin: Kommer alldeles snart!

Keep Calm: Jamen jag med och tyckte det här var alldeles lagom. Ursköna och bra kvalle!