torsdag 14 mars 2013

Torsdag!

Tänk att det är så ljust nu på morgonen att det har blivit svårt att fota från min "vanliga" plats. Så idag fick jag assistans!



Har nya blusen från Zadig & Voltaire på mig med svarta jeans från HM Squin, armband från "verkstan" och svarta kängor från Mjus!

Idag har jag haft ett intressant möte med Staffan Nordstrand, författaren till "Under Floden" och "Samnang Tiggarpojken". Imponerande vad man kan göra med sina kunskaper och väldigt kul att få höra mer om bakgrunderna till böckerna. Snart blir det en tävling i resebloggen där man kan vinna böckerna. Jag berättar när!

Ibland får jag nypa mig i armen som har fått en möjlighet i mitt jobb att få göra det bästa jag vet! Skriva om resor och annat som hör till!

4 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

snyggt rockig!

Librarybeth sa...

Mycket snygg dagens!! Det var bra att du slog till på den blusen, perfekt på dig!

pralinen sa...

Du brukar alltid ha dagens i min stil och smak - men den här var ju bara bäst!! En sån skjorta får jag leta efter :-)

hallinbloggar sa...

Keep Calm: TACK!^

Libraybneth: Ja, trots att den var apdyr så tror jag den kommer att användas!!

pralinen: TACK snälla! Den kommer från Zadig & Voltaire, kanske den finns i deras butik i Stockholm. Letade efter den på deras hemsida men fann den inte!