måndag 22 april 2013

Måndag

Oj, det har varit en aning segt idag. Det tar allt längre tid att återhämta sig efter en partykväll : ) Men vilken härlig dag. Föreläsningar där den absolut bästa var Lars Peter Loeld från MindGames. Ingen fattade något. Hur är det möjligt? Läs mer här. 

Kvällen gick i guldtema och jag kom inte i säng förrän kvart över tre. Vi höll till på nya Post-hotellet i Göteborg som levererade! Tyvärr glömde jag både kamera och telefon så det blev inte en enda guldbild!


I fredags hämtade jag ut ett härligt bokpaket. Nu ska här läsas böcker om Indien, Sydafrika, Nordkorea och Italien.



Idag har jag tagit de beiga från amma butik som de gröna. Grymt sköna byxor. Till det en svart tröja med lite vida ärmar och de svarta kängor från Mjus.

Jag har ju klippt mig också. Kanske inte syns så mycket men vi vet ju känslan av nyklippta toppar : )

3 kommentarer:

Librarybeth sa...

Mmm, vilket fint bokpaket. Agaath är tingad för bokcirkeln så den ska läsas i sommar. Stål har varit på g flera ggr. Kollega på jobbet har prisat bägge titlarna! Inget att avundas har jag tummat på också.
Najs dagens!!!

Fliselin sa...

Nyfiken på Nordkorea-boken. Little Bee ska jag läsa i vår ganska nystartade bokcirkel. Aagath var på tapeten men blev dissad. Du får återkomma om vad du tycker... Synd vi missade guldet...

hallinbloggar sa...

Librarybeth: Så kul. Ja, jag ser fram emot att läsda alla! TACK!

Fliselin: Ha ha, ja guldet ja. Lyckade klämma mig i de lånade guldbyxorna och hag tror inte det var så mycket att dela med sig av!
Jap, jag ska recensera, har hört många säga att Agaat är bra!