tisdag 16 april 2013

Tisdag

Precis som alla andra noterat så mår man ju himla bra av att värmen äntligen verkar komma. Nu får vi hoppas det är slut på djupfrusna fingrar på väg till jobbet på ett bra tag framöver.

Ni som läst bloggen länge vet att jag är en bokslukare av stora mått. Därför har jag nu uppdaterat vad jag läser och ska också recensera böckerna lite mer. Jag uppskattar ju enormt att få boktips i andra bloggar.

Bokcirkelboken tycker jag verkar trög och är mer av en faktabok men jag har inte kommit så långt. Det var premiär för att låna e-bok på biblioteket. 184:- på adlibris för en bok jag var måttligt intresserad av gjorde att jag kom loss. Det är ju superenkelt och tänk vad mycket pengar jag sparar : )

Bläddrar lite bland outfitsen och ser att det är ganska färglöst. Mycket svart och grått. Inte för att dagens är särskilt färgstark men ändå lite mer vårig!



Byxor är Please-kopior köpta i en affär i Göteborg med en av stans jobbigaste expediter. Men man kan hitta en hel del där! Vit tröja från Twist & tango, New Balance och blandade turkosa armband från verkstan.

8 kommentarer:

Fliselin sa...

Fint med vitt på våren... Skir, fin tröja och förstås ljuvliga armband.

Librarybeth sa...

Snyggsnygg dagens! Och ja! Våren är här!
Fyndade du nåt i Sthlm då?

hallinbloggar sa...

Fliselin: Ja, vitt känns alltid fräscht och kul att kunna lägga till lite färg med armbanden : )

Libraybeth: Ja, våen var här. idag var det vinterjackan på igen men det är väl så det är så här års! En föraning för att sedan dras tillbaka: Jamen, kommer inlägg : )

Anonym sa...

Var har du köpt byxorna? Ska till Göteborg snart och vill såå gärna hitta denna butik;)

Åsa sa...

Dina armband är så vackra så att man dör. Jag vill köpa alla!
Kan vi få ha dig på en nätverksträff så vore jag lycklig.

Den där expediten känner jag till.... Annorlunda taktik men på något sätt kommer man tillbaka dit.
Kram

hallinbloggar sa...

Anonym: Den ligger å Kungsgatan i en liten galleria som heter Gran´d Bazar. Butiken heter Tessie. Det finns en annan butik i slutet på Kungsgatan som också har byxorna som heter Chelsea.

Åsa: Jsaas, det skulle vara så roligt! Vi får kolla på det. Snart kommer det mer nyheter!

Ha ha, ja det är inte klokt att man går tillbaka!

Kram tillbaka!

Anonym sa...

Den expediten kliver gärna in i omklädningsrummet tom! ... men snygga kopior säljer han!! :)

hallinbloggar sa...

Ha ha, ja, jag vet! Man får liksom skita i det och slå dövörat till : )