måndag 6 maj 2013

Kort vecka...

...igen. Håll med om att de här veckorna i maj är toppen när det bjuds på lediga dagar.

Vi ska ha en liten tjejhelg med en tur till Ullared och övernattning i sommarstuga i Frillesås. Vi får hoppas att vädret håller i sig. Såg att det skulle bli 20 grader imorgon. Så ljuvligt!


Idag är det olivgröna byxor från Nolita, blus från "kopia-affären", vita skor från Superga och halsband och armband från verkstan.

Vikterna nere i bild är inte mina om nu någon trodde det : ) Ha ha, mina väger 2 kg!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, tjejhelg som är så himla mysigt. Jag ska bara jobba imorgon, och sen är jag ledig resten av veckan. Har bl.a bjudit in till grillfest på onsdag, och så tänkte jag ta mig en tur på konstrundan i grannstaden. Nu är bästa tiden på året. Anna panna

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Galet skönt med lediga dagar!

hallinbloggar sa...

Keep Calm: visst är det : )

hallinbloggar sa...

Anna panna: åh, så härligt det låter. Hoppas du har det bra och njuter av din ledighet!