måndag 20 maj 2013

Måndag

Måndag igen. En hel vecka har runnit iväg.

Har hunnit med att fira 17 maj, en vända till Birmingham och hejat på alla som sprungit Göteborgsvarvet i hettan.



Hann också med en tur på loppis i lördags och hittade flera fynd. Bl a klänningen jag har idag som efter en tur på symaskinen sitter riktigt bra. Köpte också en fantastiskt välsydd kavaj från Maria Westerlind för 50:-. brukar ha svårt att hitta kavajer som sitter bra då jag är bredaxlad och smalare kring midjan men den här satt som den var sydd för mig.

Jäktar vidare i veckan och längtar till nästa veckas resa till Nice!!!

6 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Fin klänning! Så kul när man kan göra lite fynd :)

Librarybeth sa...

Tack igen för att du hejade på mig!! Hoppas kunna ses ngn annan gång, så jag inte bara springer förbi :D Vi drog rätt snart till min svägerska o svåger efter min målgång! Kram
ps toppenfint fynd!!!!

tina sa...

Vilken fin klänning, och vad kul att kunna hitta ett riktigt bra loppisfynd :)

Ha en fin vecka :)

hallinbloggar sa...

Tina: TACK snälla! Älskar loppisar!

hallinbloggar sa...

Librarybeth: Ja, det hoppas jag också : ) Men så kul att se dig!

hallinbloggar sa...

Keep Calm: visst är det underbart ned loppis. Extra härligt när man springer på fina fynd!