torsdag 14 november 2013

Marant på HM

Var på frukostmöte i morse och cyklade förbi HM på väg tillbaka till jobbet. Kön var inte jättelång kanske 60-70 före mig så jag tänkte vad sjutton!

Det var ganska kaosartat och den där melerade röda collegetröjan fanns inte kvar. Däremot ställde jag mig vid provrummet och plockade upp det som andra provat. Smart där!

Hittade dessa plagg!


Byxorna är i storlek 40 och ser ganska stora ut. De ville jag verkligen ha! Blusen även den i 40 och toppen i 38. Ska snart hem och prova och se om det passar.
Hur har det gått för er? Någon som shoppat något?

2 kommentarer:

Librarybeth sa...

Nä. Var på möte och på webben hann jag inte med. Min lilla stad får inte kollektionen till butik. Hade gärna köpt den där grå långärmade tröjan men den kanske ramlar in senare, det brukar bli returer! Skiiiitsmart att hänga vid provhytterna ;D

Peace in mind sa...

Du är smart du, jag älskar ju mjuka grejer. Mjukisbrallor, mörkgrå tröja som Libby önskade och sjal. Plus din tshirt som dottern får i fölse...