lördag 23 oktober 2010

Fynden från Ullared

Här kommer då mina fynd från gårdagens tur till Ullared. Det blir inget rosa idag....!

Idag har jag jeansskjortan med byxor från Lindex och boots från Vagabond.

Klänningen från Smirk. Lite "lilla huset på prärien-känsla" men kan bli kul med bootsen jag har ovan. Eller så spar jag den till sommaren och har sandaler eller vita Converse till!


Och koftan. Riktigt snygg med svart knyt- eller spetsblus och svarta byxor och ankelboots.


Det är väl inte så dåligt för 450:-!

8 kommentarer:

Anna sa...

gillar koftan massor, du får vara bulvan nästa gång du far till det stora varuhuset ;)

IngelaMollly sa...

Verkligen inte..vilka otroligt läckra fynd!

Anonym sa...

Och gissa vem som köpte en grå likadan tröja :) Puss & Kram Helen

hallinbloggar sa...

Anna:
Visst var den snygg för 129:-
Ha ha, ja du, där skulle jag irra runt. Det är enormt, man kan knappt tro det!

Molly:
Visst var det bra grejer. Bukar aldrig hitta kläder där men tog ett snabbt svep!

Helen:
Ha ha, det kunde jag tänka mig! Den var riktigt snygg! Puss & kram tillbaka sötis!

Anonym sa...

Oj vad fint! Jag förstår att det var en händelserik dag. Skönt att det slutade bra!
Marie

hallinbloggar sa...

Marie:
Visst var det bra fynd!
Gissa om jag tänkt på vad som skulle kunna ha hänt!?

anna of sweden sa...

Jättefina! Kanske jag vågar åka dit någon gång ändå. :)

hallinbloggar sa...

anna of sweden:
Det tycker jag. Det är en upplevelse : )