söndag 24 oktober 2010

Lugnt!

Har haft en lugn och skön helg. Ännu en! Jag har inte brytt mig det minsta om att regnet envist har öst ner från morgon till kväll. Igår hade vi städdag i vår förening. Det kan vara den trevligaste föreningen i hela Linnéområdet. Fy sjutton vilka trevliga grannar vi har! Vi har bott här i 1 1/2 år och trivs så bra. Vi tyckte vi betalade mycket för vår 4:a men i fredags sålde grannen sin 2:a för nästan lika mycket som vi betalade. Det är faktiskt inte riktigt klokt.

Vi fick information om balkongerna som ska byggas! Det är egentligen det enda vi saknar här. Nu får vi en rejäl balkong med kvällssol på baksidan i lugn och ro. Det kan egentligen inte bli så mycket bättre.

Har en lugn vecka framför mig och inte en endast sak inbokat. Jag gillar de veckorna. Man kan ta det som det kommer! Full fart på jobbet förstås men det händer så mycket kul nu och jag längtar efter att få berätta mer!

3 kommentarer:

Åsa sa...

Vad fint att ni får balkonger snart!
Här håller vi på med stambyte, men om en vecka nu har vi nytt o fint badrum!

hallinbloggar sa...

Åsa:
Det blir underbart!
Vad härligt att det händr grejer hos er också. Ska bli så kul när vi får komma och se hur fint ni har det!

hallinbloggar sa...

Åsa:
Det blir underbart!
Vad härligt att det händr grejer hos er också. Ska bli så kul när vi får komma och se hur fint ni har det!