fredag 16 mars 2012

Freeeedag!

Så skönt att det är fredag idag. Vi har en helg helt utan planer. Visserligen älskar jag att hitta på saker men visst är det härligt ibland när det är helt tomt och man kan ta det som det kommer?

Är lite biosugen. Det går så himla många filmer jag vill se. Descandents är en av dem. Vad tror ni om Madonnas film W.E? Den har ju inte fått några vidare recensioner men det kanske är som det stod i Femina (eller var det Damernas...) att hon blir extra hårt recenserad?! Tror i vilket fall att det är en snygg film med mycket kläder att inspireras av och historien är ju onekligen intressant. Undrar också om någon har sett The Artist som överröstes med Oscars. Stumfilm?! Ja, kanske det?

Idag har jag grävt djupt i garderoben igen. Är verkligen trött på allt svart. Tog en tur till stan på lunchen och handlade något färgglatt, minst sagt! Ser en aning tveksam ut på bilden och jo, det är jag! Snart måste lådorna med vår- och sommarkläder plockas fram.



Stålblå blus från Twist & Tango, jeans från HM, kängor från Nilsons och halsband från "verkstan"!

3 kommentarer:

Librarybeth sa...

Vacker färg!!! Och fin på dig!!! Se inte så tveksam ut ;D

tina sa...

Håller med Librarybeth, tveka inte - jättefint :)

Och The Descendants rekommenderas!

hallinbloggar sa...

Librarybeth: Ha ha, det var nog bilden som blev lite konstig. Men färgen kanske inte är så dum!

tina: TACK! Ah, dui har sett den. Tack för rekommendation. Då ska jag se den!