lördag 17 mars 2012

Skön lördag

Har haft en bra lördag. Började dagen med en fika hos söta väninna C och fick smarrig god äppelpaj. Åkte sen in till stan på jakt efter den perfekta kappan. Den där från La Redoute blev verkligen inte bra i en storlek större. Det är inte enkelt att vara en bredaxlad kvinna med förhållandevis smala höfter när man ska köpa skräddade kläder.
Var runt i varenda butik. Mitt sista hopp stod till MQ, som jag väldigt sällan besöker. Och där var den. Otroligt söt och fin, utan krage som jag ville och lite klockad. Känner att den både går att klä upp med mammas gamla Chanelscarve lite chict knuten i halsen eller med jeans och gympapdojor.

Idag har jag haft randig, lite glittrig tröja från Lindex, svarta byxor från HM och ljusa kängor från Nilsons.

2 kommentarer:

Librarybeth sa...

Bra köp!!! Riktigt snygg kappa och det är alltid finemang när man kan dressa upp och ned!!!!! Gilla på det. Och så förgyller det ens lördag, låter som en skön sådan!!

hallinbloggar sa...

Är supernöjd och tror jag kommer ha den länge! Knasig man är, men ett lyckat köp gör en extra glad : )