måndag 3 december 2012

Måndag och snö!!!

Jamen nu fick ju även vi snö. Var på jobbet kl. 8 i morse och var först. Händer nog aldrig...! Tänk att snö genast skapar sådant kaos på de här breddgraderna. Förrförra året hade vi mängder av snö och jag trodde man hade fått rutin men alla stod i bilköer eller satt på spårvagnar som inte fungerade i kylan!

Idag är jag grå, uppifrån och ner. Dipdye-färgad tröja från Cos, grå jeans från Acne och svarta boots.



Jamen det är ju december och hög tid att skriva önskelista. Inte för att jag tro det hjälper..... men önska kan man alltid göra ; )



Först ut är en Kitchen Aid. Har blivit beroende av hembakt bröd sedan jag började med det. En sån här skulle underlätta men även pryda sin plats i köket. Fick precis höra att de kostar cirka 2.000:- i USA. Men det hjälper ju inte då de bara har 110 V mot våra 230. Ja ja, önska kan man!

2 kommentarer:

Librarybeth sa...

Så snygg grå outfit!!!
Och ja, önska kan man alltid. I värsta fall får man agera tomte på egen hand ;D

hallinbloggar sa...

Librarybeth: TACK! Ja, just den här kanske jag inte köper i fösta taget men har en jämn födelsedag nästa år då jag hoppas att min önskan slår in!