söndag 16 december 2012

Marknad

Vilken trevlig julmarknad jag har varit på idag. Billdals stall, fullt av tjejer med mammor. Kunde ju inte bli bättre. Som vanligt säljer jag lite olika saker men det var flera som köpte de nya trähalsbanden med Buddha. Även de nya armbanden med små döskallar var det många småflickor dom ville ha och föräldrar som smög åt mig pengar och smusslade undan paketet som julklapp. Även wraparmbanden är det många som gillar!

Bäst var mina grannar, den ena brödboden med mycket gott ekologiskt och på andra sidan fina blommor. Det blev lite som fick följa med hem, bra med byteshandel!

Inget av nyheterna ligger uppe i bloggen. Tänkte ta mig tid i mellandagarna för att ta nya foton!
Ska också ha lite utförsäljning, rea, då jag har nya idéer på saker jag vill göra och sortimententet börjar bli väl stort!

Inga kommentarer: