fredag 4 januari 2013

Freeedag!

Underbart med fredag igen. Alldeles perfekt med den här mjukstarten även om det är full fart på jobbet!

Sent igår kväll tog jag och killarna Klara på en lång kvällspromenad. Vågar mig inte riktigt ut ensam sent i Slottskogen. Direkt efter jobbet går bra, då är det mycket folk i farten, men sent på kvällen är det nästan öde och väldigt mörkt.

Ö ville inte ta en paus med sitt projekt- bygga matbord. Jag är grymt imponerad måste jag säga. Vi såg ett liknande bord för 13.000:- men kände att det inte skulle vara helt okomplicerat att bygga. Ska bli spännande att se hur det blir när det är färdigt!


Idag har jag gammalrosa blus/tunika från Rabens Saloner, svarta byxor i fejkskinn, svarta bootsen samt halsband och armband från verkstan. Halsbandet är nytt och med träpärlor och antiksilver.


4 kommentarer:

mis(s)match sa...

Spännande projekt, men ni ser ut att ha ha full koll! God fortsättning!

tina sa...

Bordet kommer bli super och längtar efter att se resultat, med hela erat nya möblemang :)

Och din outfit, lika snygg som alltid!

Ha en fin helg

hallinbloggar sa...

Mis(s) match: Det blev otroligt bra och jag är verkligen imponerad av Ö som verkligen inte är någon uttalad "handy-man". Samma till dig (även om det börjar bli ett tag sedan!

tina: Det kommer bilder. Till helgen ska stolarna vi köpte på loppis få sig en omgång. TACK snälla du!
Samma till dig. Får ju bli den här helgen då eftersom jag varit så dålig på att svara på kommentarer : )

Anonym sa...

Hej.
Snyggt bord, tänkte bygga ett liknande.
Var har ni hittat "hörnbeslagen"
blir ju så mycket lättare med sådana, men jag har sökt överallt på nätet och kan inte hitta liknande.
Har du något tips var jag kan hitta sådana?
Mvh Mikael
mikael@atcimport.com