söndag 10 mars 2013

Inköp och armband

Här är bandet jag köpte på La Droguerie. Skulle ju köpt mycket mer men jag har till ett armband till om någon är intresserad. Berlocken har jag själv satt dit! På armen har jag lagt till ett av mina egna armband som finns i verkstadsbloggen. Härliga färger som man blir glad av!!!


Fliselin ville se en närbild på silverarmbandet jag hade häromdagen. Finns ännu inte till salu. Pärlor har jag men jag måste hitta bättre berlocker! Återkommer när det är klart!


Har letat lite efter andra band och har hittat urfina handgjorda sidenband i milda färger. Har sett att detta kommer mer och mer så det är inte helt omöjligt att det dyker upp i verkstan så småningom!

5 kommentarer:

Fliselin sa...

Hej!
Är det rosa med pärlor till salu eller liknande? Har du gjort det? Ska snart beställa tror jag...

hallinbloggar sa...

Fliselin: Jajamen, det rosa med pärlor finns i verkstan. Tror du kan följa länken så kommer du dit. Men det finns många andra nyheter! Välkommen : )

Emsan sa...

Alla armband är ju så fina! Härligt med lite färg.

Fliselin sa...

Är det samma rosa pärlor på armbandet med silverbrickan som det rosa med kors?

hallinbloggar sa...

Fliselin: Japp, det är samma pärlor!