tisdag 26 mars 2013

Sol och grus!

Tror minsann att plusgraderna börjar krypa uppåt och att våren börjar kännas!

Igår hämtade jag cykeln från service och idag var det premiär efter vintern. En aning kallt men så härligt. 

Det är egentligen bara en detalj som stör mig. Gruset. När ska Göteborgs stad sopa cykelbanorna? Med nya vägtullar vill de ju att man ska cykla men då får de baske mig städa cykelbanorna lite bättre!


Idag med favortfärgen bubbelgumrosa! Tröja köpt på Design Only, vet dock inte märket, ett eget kanske? Svarta jeans från Please, bälte från b-belt och svarta kängorna från Mjus.

Jag har börjat räkna ner. Fyra timmar kvar sedan blir det påsklov i sex dagar! Som jag längtar!

2 kommentarer:

Librarybeth sa...

Mmm. Jag latar mig!!

hallinbloggar sa...

Libraybeth. Det gör du rätt i!!