lördag 8 juni 2013

Hej hopp

Tillbaka hemma framför spegeln! Det var ju alldeles lagom att komma hem. Jobb en dag, ledig en dag och en fredag med jobb! Bra mjukstart.

Vi hade gärna velat fira nationaldagen. I Slottskogen spelade Göteborgssymfonikerna som jag bara hörde på håll under promenaden med Klara. Men i år räckte inte tiden till. Alldeles snart har vi big party då vi är tre tjejer som firar en väldigt jämn födelsedag. Tänk att det snart är dags att fira den där dagen. Känns inte som det var längesedan vi firade mina föräldrar på 50-årsdagen. 50!!!!??

Igår var jag på Operan och såg Svansjön. Åååååhhhh, så bra! Se den om ni har möjlighet. Vilken dramatik. vilken musik, vilken dans. Helt magisk!



En gårdagens med tröja från Maison Scotch, jeans som var lite roliga med rödrosa blekning (säkert någon kopia på något) från marknaden i Ventimiglia och sandaler från Vagabond.

2 kommentarer:

Librarybeth sa...

Lovely dagens, as always!!!!

Librarybeth sa...

Eller jag kanske borde ha uttryckt mig på franska!!
Roligt att följa dig på insta!!