måndag 21 oktober 2013

En sen dagens

Fick till en dagens här på kvällskvisten. De nya Dr Martens är på! Gillar att kombinera med lite dressat likaväl som till jeans och tröja! Men idag åkte en svart knytblus på med svarta byxor från Please.


Hörrni TACK för alla inputs angående inköpet av dessa boots. Jag brukar vara ganska säker på min smak. Det är sällan jag velar utan jag brukar gå rätt på det jag vill ha utan att tänka så mycket. Men att välja 8 eller 10 hål var ett riktigt svårt beslut : )

Så, det blev 10 hål. Upplevde de som lite nättare eftersom jag står ganska stadigt på jorden med storlek 40. Men jag tyckte de var stora i storleken. 40 var rejält rymliga och t om 39 är ganska stor och jag kan vicka på tårna. Provade även 38 men de var på tok för små. Har haft de tre gånger (hela dagar) men några skavsår har jag inte märkt av. Däremot är känslan lite av att ha en slalompjäxa på sig men vad jag har hört så blir de bara skönare och skönare så jag har stora förhoppningar att den känslan ska försvinna..

Så. nu vet ni om ni är sugna på ett par!

Idag åkte regnstället fram. Det regnade lodrätt men jag försökte hålla modet uppe på cykeln. Jobbarv tidiga mornar den här veckan för att komma hem i tid till Klara som inte har någon passning den här veckan.

Kollade in vädret för att förhoppningsvis slippa regnstället resten av veckan. Ingen uppmuntrade rapport direkt! Men temperaturen är ju rätt OK!