onsdag 23 oktober 2013

Gäsp

Nu damp jag ner i soffan efter långpromenad, städning och middag. Men här blir jag inte långvarig. De tidiga mornarna tar på krafterna. Men det känns härligt när det är dags att gå hem! Så fort jag kommer hem krävs det en rejäl promenad och lite lek! Klara är riktigt morgontrött så jag undrar om hon egentligen märker att hon är ensam?!

Bloppade värsta coola tröjan av bästa A med bloggen Mind my own business. Tänkte direkt att den skulle passa fint till de nya Dr Martens!

Och visst gjorde den!

Tröja från Acne, jeans från Please och the kängorna!!!


Kolla så cool den är!!


Imorgon blir det en ännu tidigare morgon då vi har frukostmöte och vår avdelning står för fixandet

Godnatt!

5 kommentarer:

tina sa...

Kul med bloppis där man kan göra finfina fynd! Du är skitsnygg i dagens outfit, tröjan passar jättebra till skorna :)

Förresten, du som jobbar inom resebranschen - vad tror du om den här utbildningen:
http://www.skelleftea.se/default.aspx?id=46792

Känner ju att jag måste göra nåt med mitt liv, snart! :)

Librarybeth sa...

Japp!! Vraiment supercool!!! Och den klär dig så fint, det där gjorde du bra!!!

Unknown sa...

finaste!

hallinbloggar sa...

tina: TACK snälla!
Det är TRAC-utbildningen och är nog den enda som verkligen är bra om du vill jobba i resebranschen. Det är bra med praktiken som ofta ger jobb. Hos oss har vi haft massor av TRAC-elever som både praktiserat och fått jobb. Både på resebyråerna men också på vårt huvudkontor i Göteborg.

Så är du intresserad av resebranschen så kan jag absolut rekommendera TRAC.

Libraybeth och Linda K: TACK! gillar den så mycket!

Peace in mind sa...

Allt klär en skönhet, kram!