tisdag 18 februari 2014

Hemma igen!

Efter en oerhört effektiv dag är jag hemma igen.

Vid 14 fick jag ett sms från SJ att det var ett elfel och att det skulle bli buss mellan Hallsberg och Skövde. Jag skulle åka ganska sent så ett par timmar till hade jag verkligen ingen lust med.

Vår fantastiska resebyrå bokade snabbt om mig och jag kunde flyga hem. Så härligt!

Som vanligt är Klara den som blir mest glad när jag kommer hem!

Kan bjuda från en dagens från hotellrummet i morse. Tröja från Rika, byxor från Please och svarta kängor från Alberville!

3 kommentarer:

Spader Madame sa...

Bra fixat! Skönast att komma hem!

Peace in mind sa...

Smart drag, hemma bäst ju. Din dagens är klockren, blir så glad att vi har vår snyggsmak;)

Librarybeth sa...

Snygg dagens! Och tack för gratulation och pepp! Du har rätt! Jag ska bara noja klart ;D life goes on och det är bara att åka med.